بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

اطلاعیه

  • author avatar نگارنده: 🐍jisog
  • ۲۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۷
  • ۲۴۹۹

دوستان اینجا را نگه دارید تا مارو گم نکنید

ادرس فعلی سایت : http://koreanlovestar4.blog.ir

دیدگاه ها [ ۳۲ ]

اایگوووووو اینجااا😍😍😍😍😍
یادش بخیر
شتتتتتتتتتت
جیسووگ پیام قبلیمو تایید نکن
قاط زدممم یه لحظه😐😐😂😂
سایتو اشتباه اومدم😂
یه سوال چه جوری فیلتره ولی میتونیم پیام بزارین😐
جیسوگا سلام
چطوری؟؟

😂
وای پیجتو خیلی دوست دارمممممممم😗😗😗
لاب یو سو ماچ
بازى بى تى اس ورلد براى من فقط تو شهرى که بودم کار مى کنه وقتى میرم مسافرت کار نمى کنه... من همیشه به نت گوشیه بابام وصل مى شم و با اون تو مسافرت کار نمى کنه... الان خونمون اومده یه شهره دیگه و کاررر نمى کنه
خواهش مى کنم کمکم کنید..... فقط با نت مامانم کار مى کنه که اونم نمى زاره وصل شم.....
جیسوگ تورو خداااا
سیما خواهش مى کنم اگه مى دونین چى کار کنم کمکم کنید.....
خواهش مى کنممممممم
سلام جیسوگ یا سیما.... میشه ى سوال بپرسم؟
الان جیسوگ تمام مطالبت که حدود 350 تاست توی یه سایته ...فقط همینی که الانم نوش فعالیت داری .........یا یه جای دیگه هم هست که مطالب قبل ترتون رو گزاشتین ......من که اصلیه و راحت میام ..
سلام . میدونید چجوری میشه تو weverse پست گذاشت و باهاش کار کرد؟😊😊
جدی فیل شدی کهههههه
حالا من چیکا کنم:'<
ای پیم مال مشهده و این که فیلتر شکنمم وصل نیس ولی نمیاد میخوام زاری کنم دیروز همراه اول 100گیگ رایگان بهم داد گفتم خودمو میکشم از بس بمب و بقیه ی چیا رو دانلود میکنم ولی به فنا رفتم خ ناراحتم:((((
واااای جیسوگ جون دارم دیوونه میشم سه هفتس سایتت واسم فیل شده بدون فیلترشکن هم میرم هر کار کردم وارد نشد دلم واس سایتتون تنگ شده
ببین لیلا جون ، الان خیلی ها میان سایت و مشکلی ندارن 
من فک کنم چون به آی پی انگلیس وصلی اینطوریه
حتما باید ب ایران وصل باشی
درست شدددددد
دیشب نمیرفت تو سایت:/
ولی الان میره
نمیدونی چقدر ذوق کردم!!!!!!!!!
خب خداروششکر
من اخر سر این موضوع سکته میکنم میدونم ...
ادمین جیسوووووگ
من که بدون فیلتر شکن میرم
پس چرا نمیشه؟؟ :(((((
فنعتذ ذ۳هض۹۵۷ع ه۹خ۲
سلام من هم با فایر فاکس هم کروم امتحان میکنم ولی انگار فیلتره چون ارور میده چه خاکی بریزم سرم؟
سلام 
نمیدونم سایت چ مرگشه
الان خیلیا تو سایتن و نظر میزارن و از تعداد دانلودا میتونم بفهمم ک مشکلی براشون نداره
ولی ی سری ها هم فیله واسشون
شما با فیل شکن رفتی توش ؟؟
فیل شکنت رو باید خاموش کنی بعد وارد سایت شی میاد 
سلام خسته نباشید مدتیه که سایتتون واس من فیل شده لطفا اگ میشه لینک تلگرامتونو بذارید چون نمیتونم وارد سایتتون بشم
الان هم فیلتره ؟؟؟؟
بدون فیل شکن برو
من بدون فیل هم میرم ولی میره رو پیوندها فیلتره با فیلترشکن میرم باز نمیاد:'(

دوباره امتحان کنید حتما میاره
سایت فیل شده؟؟؟؟؟
جواب بدییییییددددددد😭😭😭😭😭😢😢
نه نشده
آه چینچا
دوباره امتحان کنید حتما میاره
سایت فیلتر شده؟؟؟؟
بدون فیلترشکن وارد میشم ولی باز نمیکنه!!!
شاید باورت نشه ولی اگ با فیلتر شکن بری فیلتره 
راستش من با برنامه chrom میرفتم نمیومد الان با یک برنامه دیگم ممنونم❤❤
ممنون 
سلام ترو خدا اگه سایتتون فیل شده بزارین چون من ران میخوام ببینمدانلود نکردم😭😭😭😭
سلام نیکا جون
سایت فیل نیس
ادرسش اینه : http://koreanlovestar.blog.ir/
فیلتر شکنت را خاموش کن و برو داخل سایت
اگه به کشور دیگه ای جز ایران متصل باشی نمیاد
سلام سایتتون انگار که فیلتره جیسوگ کمک
نه نیستش
باید بدون فیل بری
سلاممممم
خیلی وقته نمیتونم سایتتونو بیارممم
خیلی دلم تنگ شده
این سایتی که بالا گذاشتینم نمیاره،برا من میزنه frb2
چه کنم ادمین؟ :(((
سلام نازنین جون
باید فیلتر شکنت را خاموش کنی
نباید به کشور دیگه ای جز ایران متصل باشی عزیزم
azizam pas chera baraye man filtere hichi bala nemiyad error mide man iran zendegi nemikonam va bedone filter shekan vared misham vali bazam error mide
نباید به کشور دیگه ای جز ایران وصل باشی
فیل شکنت را خاموش کن و بعد وارد سایت شو
دوباره فیل شدی.فاککککککککککککککککککککککککککککککککک
فیلتر شکنت را خاموش کن
in adreseton doroste ya na in koreanlovestar1.blog.ir age doroste pas chera hichi roye safheye asliton nist baraye donlwod mamnon misham javab bedin
عزیزم سایت اصلی اینه
من با فیلتر شکن وارد نشدم
هنوز هم نمیاد واست؟
lotfan mishe adrese saytetono be man bedin akhe gometon kardam ba adrese ghabliton ke koreanlovestar1 hast miyam sahfaton bala miyad vali matalebeton dide nemishe mamnon misham
ارع رویا جون
این ادرس جدیده http://koreanlovestar.blog.ir/
جیسوگ جون سایت فیل شد ؟
اره؟
من میرم فیله
خدایااااااااا
نه نشده
باید بدون فیل شکن واردش شی
سایته فیلتره چرا؟...اوکی بودش ولی فیلتر شد یهو
باید بدون فیلتر وارد سایت بشی عزیزم
چرا این سایته برا من فیلتره؟😭
بدون فیل شکن بری میاد
فیل نیس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.